ایران ناز

ساخت وبلاگ

الهه حصاری بیوگرافی و عکس های اینستاگرام الهه حصاری و همسرش

الهه حصاریدر عرصه کنونی نقش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بسیار پر رنگ شده است و تبدیل به راه ارتباطی بسیاری از چهره های شناخته شده با طرفداران خود در اقصی نقاط جهان شده است. در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی بازیگر محبوب و بدون حاشیه این روزها خانم الهه حصاری بپردازیم. به همین منظور بیوگرافی الهه حصاری را به همراه جدیدترین عکس های او در اینستاگرام را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

 

الهه حصاری بازیگر,همسر الهه حصاری,اینستاگرام الهه حصاری,الهه حصاری

 

بیوگرافی الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون

 

الهه حصاری از بازیگران جوان نسل دهه 60 می باشد که در اوسط تابستان یعنی در 18 امین روز از ماه مرداد در شهر تهران به دنیا آمده است. این بازیگر در دوره های تئاتر در دبیرستان نقش پر رنگی داشته است و جالب است بدانید کلاس های بازیگری را در موسسه فرهنگی هنری چهره های ماندگار سپری کرده که با بدست آوردن نمره بالا همراه شده است.

 

 

الهه حصاری بازیگر,همسر الهه حصاری,اینستاگرام الهه حصاری,الهه حصاری

 

تحصیلات این بازیگر در رشته تربیت بدنی بوده است که تا فوق دیپلم پیش رفته است. همچنین حصاری به زبان انگلیسی مسلط است و لیسانس زبان انگلیسی دارد.

 

الهه حصاری بازیگر,همسر الهه حصاری,اینستاگرام الهه حصاری,الهه حصاری


استارت بازیگری خانم حصاری در سال 1386 و در فیلمی به نام نطفه ی شوم بوده است. از کارگردانان معروفی که این بازیگر با وی همکاری داشته است می توان به مهران مدیری اشاره کرد. حصاری در دو مجموعه "شوخی کردم" و "در حاشیه" به ایفای نقش پرداخته است.

 

الهه حصاری بازیگر,همسر الهه حصاری,اینستاگرام الهه حصاری,الهه حصاری


اگر برنامه های تلویزیونی را دنبال کرده باشید و با شبکه دو همراه بوده باشید حتما دیده اید که این بازیگر در شبکه 2 در نقش اصلی سریال "هشت و نیم دقیقه" هنرنمایی کرده است. این سریال بعنوان اولین کار این بازیگر بعنوان نقش اصلی در کارنامه اش به ثبت رسیده است.

 

الهه حصاری بازیگر,همسر الهه حصاری,اینستاگرام الهه حصاری,الهه حصاری


از فیلم های سینمایی که این بازیگر در آن مشارکت داشته است می توان به "داره صبح میشه"، "قاعده تصادف"، "زنان ونوسی مردان مریخی"، "انتهای خیابان هشتم"، " زن‌ها شگفت انگیزند" و "تاکسی نارنجی" اشاره کرد.

 

الهه حصاری بازیگر,همسر الهه حصاری,اینستاگرام الهه حصاری,الهه حصاری

ایران ناز...
ما را در سایت ایران ناز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا fungoostar بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 22:18

تعبیر خواب پول کاغذی سکه ای گرفتن از مرده ابن سیرین و امام صادق

تعبیر خواب پول معمولا خواب هایی که می بینم ما را از اتفاقاتی که در آینده می افتد با خبر می کند. البته این بدان معنا نیست که الا و بلا این اتفاقات رخ می دهد. اما دانستن آنها می تواند راهنمای خوبی برای چگونه برخورد کردن با آنها را بلد باشیم. گاها خواب هایی می بینم که تعبیرشان زیاد خوب نیست. اما کسی که خواب پول را در خواب می بیند

 

تعبیر خواب پول,تعبیر خواب پول از امام صادق,تعبیر خواب پول ابن سیرین

 

تعبیر خواب پول

 

حال اگر خوابی دیده اید که در آن پول بوده است می توانید ما را جهت متوجه شدن تعبیر آن همراهی کنید.

 

 

از نظر منوچهر مطیعی کسی که در خواب پول خرد دیده باشد باید منتظر غم باشد. اگر خواب دیدین که در حال شمردن پول هستید معنیش این است که در آینده گرفتار موردی خواهید شد. اگر خواب دیدید که به کسی پول می دهید یعنی اینکه برای او ناراحتی بوجود خواهد آمد.

 

از دیدگاه لیلا برایت خواب دیدن پول به این معناست که مجبور به خرج کردن آن خواهید شد. پیدا کردن پول در خواب نشانه ی ایستادگی در برابر سختی هاست. اگر در خواب پول گم کرده باشید هم به بدشانسی دچار خواهید شد.

 

تعبیر خواب پول,تعبیر خواب پول از امام صادق,تعبیر خواب پول ابن سیرین

 

تعبیر خواب پول از امام صادق

 

 

آنلی بیتون معتقد است که اگر در خواب پولی را پیدا کرده اید. به شادی فراوان خواهید رسید و اگر به کسی پولی داده اید نشانه ی بدبختی است. اوضاع بد خانوادگی زمانیست که در خواب پولی را کم کرده باشید. پول شمردن در خواب یعنی قسط هایتان عقب می افتد. تعبیر خواب پول خوردن پرستش پول را در پی خواهد داشت.

 

اگر در خواب دیده اید که از مرده ای پول میگیرد بدین معناست که زکات مال خود را در دنیا پرداخت نکرده اید.

 

تعبیر خواب پول,تعبیر خواب پول از امام صادق,تعبیر خواب پول ابن سیرین

 

تعبیر خواب پول ابن سیرین

 

در کل باید گفت که دیدن خواب پول نشانه های خوبی برایمان به ارمغان ندارد. هر زمان که خواب پول دیده اید صدقه بدهید تا بلا از شما دور شود. نقل است که اگه در خواب شخصی پولی به شما داد یعنی پسری متولد می شود که خبرش را به شما می دهند. همچنین دیدن پول طلا در خواب به معنای گران شدن اجناس است.

ایران ناز...
ما را در سایت ایران ناز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا fungoostar بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 22:17

طرز تهیه دلمه برگ مو با رب انار و تزیین دلمه برگ مو تبریزی خوشمزه

دلمه برگ مو طرز تهیه دلمه برگ مو با گوشت دلمه برگ مو با رب انار دلمه برگ مو ترکی بعید میدانیم که کسی تا به حال غذای خوشمزه ای به نام دلمه برگ مو را نخورده باشد. برگ مو را می توان در فصل بهار به وفور پیدا کرد و خانم های خانه نیز از درست کردن انواع و اقسام غذا با برگ مو کوتاه نمی آیند اما احتمال شما هم قبول دارید که دلمه اش بسیار خوشمزه می شود برای همین در این مطلب قصد داریم در بخش آموزش آشپزی را برای تهیه این غذای خوب در نظر بگیریم

 

 

 دلمه برگ مو,طرز تهیه دلمه برگ مو با گوشت,دلمه برگ مو با رب انار

 

طرز تهیه دلمه برگ مو تبریزی

 

در ابتدا توجه کنید که همه موادی که برای درست کردن دلمه برگ مو است را تهیه کنید تا در موقع انجام کار به مشکل نخورید

 

 

مواد لازم دلمه برگ مومقدار لازم
برگ موبه اندازه 50 عدد
گوشت چرخ کرده300 گرم
برنجنصف پیمانه
سبزی دلمهبه مقدار 4 ق خرد شده که شامل جعفری، نعناع و ترخون و البته گشنیز می شود. ( به دلخواه می توانید پیازچه وتره هم اضافه کنید )
پیاز دو عدد پیاز متوسط
لپه3.1 پیمانه لیوان
نمک و فلفلبه مقدار کافی و لازم

 

برای چاشنی دلمه هم می توانید مواد زیر را تهیه کنید

  • 25 گرم کره
  • نصف پیمانه آبغوره یا سرکه
  • استاک گوشت یا یک بسته عصاره آن
  • به اندازه کافی نمک

 

 دلمه برگ مو,طرز تهیه دلمه برگ مو با گوشت,دلمه برگ مو با رب انار

 

سبزی دلمه برگ مو

 

1) از قبل لپه و برنج رو بخیسانید. تا در حین کار معطل نشوید. سپس پیاز ها را بصورت نگینی خرد کنید. بعد از خرد کردن پیاز آن را در ماهیتانه ای به همراه کمی روغن و زردچوبه تفت می دهیم.

 

2) اجازه دهید تا رنگش طلایی شود، بعد از آن گوشت را اضافه می کنیم و با شعله ملایم می گذاریم با تفت بخورد. همزمان هم لپه و برنج را به صورت جداگانه می پزیم.

 

ایران ناز...
ما را در سایت ایران ناز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا fungoostar بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 22:15

آیت الکرسی آیت الکرسی صوتی آیت الکرسی با ترجمه آیت الکرسی با معنی فضیلت آیت الکرسی با ترجمه فارسی آیت الکرسی در کدام سوره قران است آیه الکرسی یکی از آیاتی است که بر پیامبر عظیم الشان اسلام نازل شده است اگر به دنبال این هستید که بدانید آیت الکرسی چقدر فضیلت دارد و متن آیت الکرسی را بخوانید این مطلب را دنبال کنید

 

 

ترجمه آیت الکرسی به فارسی


همانطور که اطلاع دارید هر آیه ای که بر ایشان نازل می ده است به علت خاصی از سوی خداوند بوده است. قوم یهود بر این اعتقاد داشته است که خداوند بعد از خلق زمین، خسته شده و برای رفع خستگی خود بر رو کرسی ای نشسته است. خداوند نیز برای رد این عقاید آیه الکرسی را نازل کرده است.

محو شدن گناهان و ثبت اعمال نیک در پرونده هر کس با خواندن آیه الکرسی یکی دیگر از فضیلت هایی است که پیامبر اکرم آن را نوید داده است. هر شب قبل از خواب آیه الکرسی را بخوانید که تا صبح فردا در چند فرشته به مراقبت از شما بپردازند.

قابل توجه است که اگر مدت زیادی را به خواندن آیه الکرسی مشغول بوده اید و چند وقتی است که دیگر این کار را نمی کنید بدانید که شیطان در خانه ی تان رفت و آمد می کند. از پیامبر اکرم نقل است اگر شروع به خواندن آیه الکرسی کرده اید بدانید شیطان حداقل سه روز است که در حوالی شما نبوده است.
 

بسم الله الرحمن الرحیم

 


اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ
مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ
مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ
لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ
فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ
اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ
أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ

 

آیت الکرسی صوتی,آیت الکرسی با معنی,آیت الکرسی با ترجمه فارسی

 

خداست که معبودى جز او نیست زنده و برپادارنده است نه خوابى سبک او را فرو مى‏گیرد و نه خوابى گران آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است از آن اوست کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت‏سرشان است مى‏داند و به چیزى از علم او جز به آنچه بخواهد احاطه نمى‏یابند کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست و اوست والاى بزرگ.

 

 در دین هیچ اجبارى نیست و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است پس هر کس به طاغوت کفر ورزد و به خدا ایمان آورد به یقین به دستاویزى استوار که آن را گسستن نیست چنگ زده است و خداوند شنواى داناست.

 

خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‏اند آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‏برد و[لى] کسانى که کفر ورزیده‏اند سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‏برند آنان اهل آتشند که خود در آن جاودانند.
 
 

 

شأن نزول آیت الکرسی

 

آیه الکرسی در سوره بقره است و جالب است بدانید زمان نزول این آیه هزار فرشته این آیه را تا رسیدن به پیامبر همراهی می کردند. امام محمد باقر از حضرت علی روایت کرده است، زمانی که آیت الکرسی نازل شد پیامبر فرموند آیه الکرسی از آن دسته آیه ها است که از گنج عرش نازل شده است و جالب است بدانید که زمان نازل شدن این آیه همه بت ها در جهان با صورت به زمین برخورد کردند.

 

اهمیت آیت الکرسی

 

یکی از ثمرات خواندن آیه الکرسی این است که در آخرت حساب تان را براحتی بررسی می کنند و مرگ راحتی هم خواهید داشت. اگر می خواهید از چشم هایتان محافظت کنید بعد از هر نماز دستان خود را بر روی چشم بگذارید و آیه الکرسی را بخوانید و بعدش بگویید: اللهم احفظ حدقتی بحق حدقتی علی بن ابیطالب(ع)

ایران ناز...
ما را در سایت ایران ناز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا fungoostar بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 22:12

جدیدترین اس ام اس صبح بخیر عاشقانه و رمانتیک 2018

مجموعه  جدیدترین اس ام اس صبح بخیر عاشقانه و رمانتیک 2018

اس ام اس و جدیدترین اس ام اس صبح بخیر عاشقانه و رمانتیک 2018

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر

 

صبح من، زیبای دلنشین من
چه رنگی باشد بهتر است رنگ چشمهای تو؟
نقاشی شود رنگ زیبا
دلت دلی روشن
سلام روشنایی من صبح ت بکام روزت شاد و دلت خوش.


صبح بخیر هستیم 
صبح بخیر تمام دل بستگیم
صبح بخیرامید فردا 
صبح بخیر تمام سهم من از دنیا

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر


با پرنده ی صبح شروع شد
تابید، نور شد و سپاس گفت
صبح پرنده را بیدار کرد
شعر خواند…
نور آمد، یار بیدار شد…
صبح بخیر خورشید من

 


شکست های بی انتها هروزصبح پلکهایت فصل جدیدی اززندگی راورق میزند
سطراول همیشه این است:
“خداهمیشه باماست”
پس بخوانش بالبخند


هرچیزی یک آخری دارد و آخر آرزوهایم باتوبودن است. به وسعت آخرعشق، دوستت دارم. صبحت بخیرعزیزترین آدم دنیای من…


گفتند فراموشت کنم
اما به یاد آوردنت هر روز
درد آورترین شکل فراموشیست!
صبح قشنگت بخیر

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر

 


دوست واقعی مثل یک صبح زیباست! نمیشه تمام روز داشتش, ولی مطمئن هستی که فردا, روز بعد, هفته بعد, سال بعد وتا ابد کنارت هست!
وتو یه صبح قشنگی…!!!


یه سلام قشنگ به کسی که یه دونه است…
ویه صبح بخیر داغ به کسی که گرمای وجودم از اونه….

 


یک سلام و صبح بخیر با عطر گلهای نرگس به خدای مهربون
یک سلااااام و روز بخیر
از سر صلح و دوستی به همه مردم دنیا
یک سلام و صبح بخیر به عشقم، عزیزم که از صمیم قلب
دوستش دارم

 


سلام،
کبوتر کوچک قلبم  برایت پر میزند
صبحت بخیر دانه ی محبت بپاش که اسیر دام تو بودن آرزوی من است

 


و چه زیباست تماشای طلوع چشمانت در سحرگاهان آن زمانی که چشم شوریده عشاق از بی خوابی سوسو میزند…. صبح و تابش دوباره چشمانت بخیر

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر

 


صبح زمانیست که تو بیدار میشوی…
ساعت من به وقت چشمان تو تنظیم است!

 


سلام
به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند
سلام
به شقایقهایی که محکوم به عشقند
سلام
به تو که محکوم به دوست داشتنی

 


صبح عزیز مهربون بخیر
ما رو نمیبینی خوشی
هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق کشی
.
.
انتخاب با توست، میتوانی بگوئی :صبح به خیر خدا جان یا بگوئی :خدا به خیر کنه، صبح شده

 


فرقی نمیکند خورشید در وسط آسمان باشد یا پشت ابر……….
خورشید که ملاک صبح بودن نیست………..
همینکه تو چشمهایت را باز کنی از هر صبحی صبح تر است…………!!
خورشید نازم صبت بخیر

 


اول صبح با یاد تو از خواب ناز بیدار میشم
با اسم زیبای تو من راهی روزگار میشم…

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر

ایران ناز...
ما را در سایت ایران ناز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا fungoostar بازدید : 107 تاريخ : شنبه 10 شهريور 1397 ساعت: 3:00

دانلود تمام آهنگ های جدید جعفر

 آهنگ جدید جعفر بیوگرافی جعفر خواننده دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید Jafar دانلود آهنگ جدید جعفر دانلود آهنگ  جعفر جدید دانلود جدیدترین آهنگ جعفر دانلود آهنگ جعفر کد  پیشواز آهنگ های جعفر خواننده طنز جعفر که آهنگ های خاص و پرطرفدار را به گونه طنز تغییر می دهد از طرفداران بسیاری برخوردار است برای طرفداران این خواننده فان مجموعه کامل از آهنگ ها را تهیه کردیم

 

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام کلنگ

 

دانلود آهنگ جعفر به نام کلنگ

برای دانلود آهنگ جدید جعفر به نام کلنگ کلیک کنید

————————————————————————————————————————

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام زرافه

دانلود آهنگ جعفر به نام زرافه

برای دانلود آهنگ جدید جعفر به نام زرافه کلیک کنید

————————————————————————————————————————

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام مهمونی جعفر

دانلود آهنگ جعفر به نام مهمونی جعفر

برای دانلود آهنگ جدید جعفر به نام مهمونی جعفر کلیک کنید

————————————————————————————————————————

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام مکتب رپ

دانلود آهنگ جعفر به نام مکتب رپ

ایران ناز...
ما را در سایت ایران ناز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا fungoostar بازدید : 73 تاريخ : شنبه 10 شهريور 1397 ساعت: 2:59

دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای + بیوگرافی پرواز همای

پرواز همای گروه مستان دانلود آهنگ پرواز همای دانلود آهنگ های گروه مستان و پرواز همای بیوگرافی پرواز همای عکس پرواز همای خواننده سنتی فول آلبوم گروه مستان و پرواز همای , پرواز همای و جمعی از نوازندگان سازهای ایرانی گروه مستان را پدید آورده و به اجرای کنسرت می پردازند

 

پرواز همای,دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای جدید

 

بیوگرافی پرواز همای

 

پرواز همای خواننده سنتی ایرانی که زاده 20 بهمن 1358 در روستای احمد سرگرابی در شهر گیلان است پدر و مادر وی کشاورز بوده اند وی به همراه برادرانش کشاورزی می کرده و به تحصیل هم پرداخته است وی از 8 سالگی به نقاشی علاقه داشته که پدرش به محض اطلاع از هنر وی حمایت کرده و از سن 10 سالگی چکامه سرودن را آغاز کرد

 

پرواز همای,دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای جدید

 

در زمان کمی همای گیلانی توانست فعالیت‌های حرفه‌ای خود را در زمینه شعر موسیقی و آواز گسترش دهد و کنسرت‌هایی را اجرا نماید. از جمله اجرای کنسرت‌های موسیقی اصیل وی و کارهای گروه مستان در زیر می بینید

 

لیست کنسرت های همای مستانکارهای گروه مستان
دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانمستان می‌آیند
دانشگاه هنر تهرانجدال عقل و عشق
دانشگاه فردوسی مشهدملاقات با دوزخیان
دانشگاه صنعتی شریف تهران این چه جهانیست
تالار وحدتپروردگار مست
جشنواره موسیقی فجرسرزمین بیکران

 

همای پرواز,دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای

ایران ناز...
ما را در سایت ایران ناز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا fungoostar بازدید : 67 تاريخ : شنبه 10 شهريور 1397 ساعت: 2:58